• تاریخ انتشار : 1402/03/23 - 12:10
  • بازدید : 116
  • تعداد بازدیدکننده : 115
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دکتر زالی : صدقات کار خیر در حوزه سلامت همیشه جاریه است

همواره همراه و همگام خیرین در ارائه خدمات با کیفیت در در جهت رفع نیاز وتسکین درد مردم کشور تلاش می کنیم

در صبح روز یکشنبه مورخ 21 خرداد ماه سال جاری نشستی با حضور رئیس دانشگاه و خیرین کلینیک ویژه بیمارستان امام حسین (ع) بنیاد ترکمان برگزار گردید. در ابتدای جلسه دکتر منافی مدیرعامل بیمارستان امام حسین ضمن تشکراززحمات و حمایت های مالی بنیاد خیریه ترکمان در خصوص احداث کلینیک ویژه اظهار امیدواری کرد تا پس از اتمام و تکمیل فاز یک پروژه مذکور بلافاصله فاز دو در اسرع وقت اغجرا و به بهره برداری برسد و هرچه سریعتر با انتقال بخش های درمانگالهی بیمارستان به ساختمان جدید امکان ایجاد تخت و توسعه بخش های بیمارستانی در راستای خدمت رسانی بهتر به بیماران انجام گردد.

در صبح روز یکشنبه مورخ 21 خرداد ماه سال جاری نشستی با حضور رئیس دانشگاه و خیرین کلینیک ویژه بیمارستان امام حسین (ع) بنیاد ترکمان برگزار گردید.

در ابتدای جلسه دکتر منافی مدیرعامل بیمارستان امام حسین ضمن تشکراززحمات و حمایت های مالی بنیاد خیریه ترکمان در خصوص احداث کلینیک ویژه اظهار امیدواری کرد تا پس از اتمام و تکمیل فاز یک پروژه مذکور بلافاصله فاز دو در اسرع وقت اغجرا و به بهره برداری برسد و هرچه سریعتر با انتقال بخش های درمانگالهی بیمارستان به ساختمان جدید امکان ایجاد تخت و توسعه بخش های بیمارستانی در راستای خدمت رسانی بهتر به بیماران انجام گردد.

دکتر محمود خدادوست در ادامه گفت ما همواره همراه و همگام خیرین در ارائه خدمات با کیفیت در در جهت رفع نیاز وتسکین درد مردم کشور تلاش می کنیم تا ضمن اعتماد سازی و کسب رضایت خیرین حوزه سلامت، ایشان بیشتر راغب به همکاری و فعالیت در عرصه سلامت باشند تا با توجه به استقاده از ظرفیت و پتانسیل بالای خیرین بتوانیم خدمات مطلوب تر و با کیفیت تری به مردم عزیز کشورمان بدهیم.

نماینده محترم بنیاد خریه ترکمان، حاج اکبر ترکمان پس از ابراز خرسندی از اجرای نیت خود و مرحوم پدرشان، در خصوص تامین نیروی انسانی ماهر ومتخصص و همچنین تجهیز کردن کلینیک ویژه اظهار نگرانی کرد که خوشبختانه معاون توسعه دانشگاه قول مساعد در جهت رفع این موارد در راستای کسب رضایت خیر،  در روند اجرای کار به ایشان داد.

در پایان دکترعلیرضا زالی ضمن تاکید بر احصای نیازهای پنج ساله آینده واحدهای تابعه دانشگاه از نقشه های توسعه ای و امکان خرید راهبردی برای افراد حقیقی و خیرین را مطرح کرد و همچنین در ادامه به مباحث ایجاد ضرورت همراهسرا، احداث خوابگاه و نخبه پروری و حمایت از دانشجویان علاقمند به تحصیل با همکاری و حمایت خیرین اشاره کرد و از اینکه در همه عرصه هعای حوزه بهداشت و درمان، خیرین کادر درمان را تنها نگذاشته و در کنار ایشان بودند بسیار تقددیر و تشکر کرد.

  • گروه خبری : گروه های مطالب
  • گروه خبری : 127752
کلمات کلیدی
شعله سعادت
خبرنگار

شعله سعادت

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید